Information – minitennis

Hej samtliga minitennisspelare och föräldrar,

Tack för denna minitennistermin!

3 juni var sista träningen för terminen för våra yngsta juniorer.

Sammanlagt 18 träningstillfällen under terminen där ansvarige tränare Christopher Andersson.
Tillsammans med våra ungomdstränare har lekt fram tennisen hos våra yngsta juniorer. Vår ambition bland  våra yngre juniorer är att just leka fram tennisen och på så sätt bygga en passion för tennisen.

Träna till hösten

Ska juniorer sluta träna minitennis så behöver vi veta detta snarast, dock senast 17 juni. Ni kan maila det till mig.

Vi börjar därefter med höstensschema och grupperingar. Det är mycket viktigt att vi får reda på det i tid då vi har begränsat antal barn per grupp.

Ska ert barn spela vidare så behöver ni inte meddela oss något. Ert barn blir då automatisk registrerad till nästa termin.

Schemat hösten 2018

Höstterminen börjar måndagen den 20 augusti.
Schemat kommer ut senast 15 augusti och finns på vår hemsida. Gå gärna in o kika!

Det blir mindre ändringar i schemat då några av minitennisbarnen tar klivit till miditennis och spelar då på vardagar.

Ny ansvarig för minitennis

Ansvarig för minitennisen till hösten blir Jonathan Isaksson, som har jobbat som tennistränare i 5 år och kommer närmast från Ljungby Tennisklubb. Han tillsammans med våra ungdomstränare kommer att ta hand om era barn.

All information kring verksamheten och allt som berör minitennisen finns på vår hemsida
www.jonkopingstennisklubb.se

Vid frågor och funderingar vänligen läs våra dokument.
Återkom vid frågor. Tack för denna termin!